07 augusti 2009

wee - är så glad men samtidigt nervös

sent igår kväll från absolut ingenstans alls slog det på. kliade i halsen, lite dunkande huvudvärk och tjock i näsa och hals. det gick sådär att somna. och sent vart det också. men får väl skylla på msn. precis när jag skulle stänga ner så kom det ut en person som jag inte sett på ett tag så då vart att man satt kvar uppe och snackade vilket var riktigt trevligt som vanligt

vaknade helt slut i morse. kl var 10 när jag slog upp mina ögon. käkade frukost och sen tog jag en tur inne på söder. jag tog pendeln hem och stannade vid torget och handlade innan jag åkte hem.

när jag kom hem fick jag ett sms om att jag hade ett obesvarat samtal. kollade upp på eniro.se vem det var som ringde och såg att det var från ett jobb jag hade sökt. ringde upp och pratade lite allmänt. samtalet slutade med att jag blev kallad på intervju på tisdag kl 14:00 i globen-shopping. är så glad men samtidigt himla nervös. är första gången jag hamnar på en sådan här "seriös" arbetsintervju. de jobben jag har sökt förut har aldrig brytt sig om hur jag är som person utan bara vad jag har för kunskaper. så försöker komma på vilka sorts frågor jag tror att de kommer att ställa och täcka hela intervjun innan genom att tänka ut lite kluriga och bra svar på frågorna så man inte verkar som en totalt nybörjare utan har lite vana från intervjuer.


håll tummarna och önska mig lycka till

/QueenRome

1 kommentar: