08 augusti 2009

besviken och sjuk

är besviken, min goda vän hörde aldrig av sig som han hade lovat. tidigare i mitt liv hade jag skickat ett sms, ringt eller skickat ett email för längesen och grävt ner mig i tårar. jag har blivit sårad för många gånger och jag vill bara ha riktiga vänner i min närhet. nu för tiden skiter jag i det för det är han som går miste om mig som person. tydligen så är jag inte så viktig för honom. han är viktig för mig men personer som struntar i att höra av sig när han har sagt att han ska ringa har jag inget för.

jag vill gärna att han hör av sig igen men får gärna ha en väldigt bra förklaring till varför han inte hörde av sig, och gärna bättre än att han hade mycket att göra eller var trött eller något annat dumt som jag ändå inte kommer att köpa.

idag har jag mest tagit det lugnt, vilat upp mig för veckan då jag har massor av möten och saker som jag MÅSTE göra och absolut inte får missa.

har nu kollat på harry potter och fången från azkaban för första gången. jag tyckte den var bra. jag gillar häxor och trollkarlar, tycker det är häftigt.

nu ska jag kolla på the list som jag har hyrt på den lokala ica-affären. det är med ewan mcgregor (starwars), hugh jackman (som wolverine i x-men) och michelle williams (dawson creek, brokeback mountain). tycker alla tre är väldigt bra skådespelare och ska bli kul att se den här filmen. hoppas den är lika bra som det verkade när jag läste nere på ica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar