10 augusti 2009

en bra dag

igår hände absolut ingenting. jag tog det lugnt och slackade. ville vila upp mig då jag var på slutet av min förkylning som bröt ut i torsdags kväll från absolut ingenstans.

idag vaknade jag upp dödstrött av alarmet och var tvungen att ligga och dra mig lite innan jag gick upp. skulle egentligen ha duschat men orkade inte så skippade det. jag åkte till farsta till mitt möte med min jobbcoach som varade i 10 min. åktiden är dubbel så lång enkel resa än vad själva mötet tog så det kändes lite meningslöst. men har man möte så har man. kom hem och käkade lite sen åkte jag in till söder och gick en promenad. innan promenaden så kollade jag igenom ams.se och det fanns inte ett enda jobb och söka i alla 21 länen -suck- svårt att få ihop 20 jobb på en månad när det inte finns några att söka. måste börja släppa igen annars blir jag nervös.

efter promenaden på söder tog jag bussen till affären och handlade lite och hyrde en ny dvd. renskrev listan med sökta jobb till af och begav mig till af-globen för att träffa min jobbcoach. Vi gick igenom det sista till anställningsintervjun imorgon. Är inte nervös utan känner mig bara lugn och att jag har läget under kontroll. Så det ska bli skönt när det över men jag ser faktiskt fram emot den här intervjun för det känns faktiskt som jag har stor chans på det här jobbet. Men lite mer fakta kanske jag har imorgon efter att intervjun är gjord.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, försökt att rensa huvudet och inte tänka eller oroa mig för intervjun imorgon. Än så länge så fungerar det och som sagt jag känner mig lugn och inte ett dugg nervös. Längtar faktiskt till imorgon, en intervju är ju inte precis vad man brukar se fram emot men jag gör faktiskt det.

Ha en bra dag och håll tummarna för mig imorgon kl. 14

/QueenRome

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar