06 augusti 2009

längtar till imorgon

imorgon ska jag inte vara utan min mobil en enda sekund...en god vän till mig ska ringa till mig imorgon och jag ser verkligen fram emot det...har saknat honom och hans glad härliga röst...så skönt att kasta bort lite tid genom att slänga käft med honom...höra hans tankar om livet

men han gav mig en "läxa" från förra gången vi pratades vid och jag har inte gjort den "läxan"

hmm min hjärna har gått på helvarv men jag kan bara inte komma på någonting och jag vet inte vad jag säga...för jag tror jag VET att han inte tror på mig när jag säger att jag inte har kommit på något och att jag har taskig fantasi

men men får väl se imorgon vad som händer när han ringer -hehe-

har sökt massor med jobb idag så är alldeles trött i hjärnan...vi höres...lämna gärna kommentarer


/QueenRome

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar